Fandom

Austin i Ally Wiki

Trish De La Rosa

284strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze44 Share

Trish De La Rosa
Raini.png

Pełne Imię

Patricia Maria De La Rosa

Przezwiska

Trish, Traszka

Płeć

Kobieta

Wiek

15 (sezon 1)
16 (sezon 2)
17 (sezon 3)

Rodzina

Mama Trish,
JJ De la Rosa (Brat),
Tata Trish

Przyjaciele

Ally Dawson,
Austin Moon,
Dez (nie-przyjaciele)

Miłosne Interesy

Trent (były chłopak),
Roger (były chłopak),

Jace (chłopak)

Pierwszy odcinek

Rockers & Writers

Zawód

Studentka, Menadżerka, Wiele innych prac

Grana przez

Raini Rodriguez

}Patricia Maria "Trish" De La Rosa - najlepsza przyjaciółka Ally i menedżerka Austina. Ma 16 lat i odbywała swoją Quinceniere. Ogólnie jest bardzo rozrywkowa. Trish codziennie zdobywa nową posadę a następnie traci ją po kilku godzinach. Świetnie się sprawdza w roli menadżera Austina i Ally. Jej szalone plany czasem prowadzą do kłopotów, ale zawsze może liczyć na swoich przyjaciół. Obecnie ma chłopaka. Chodziła kiedyś z Trentem.

Gra ją Raini Rodriguez.

OpisEdytuj

Trish jest z reguły rozrywkowa, zabawna oraz nieprzewidywalna. Często dostaje nową pracę, a że się do niej nie przykłada traci ją w zaskakującym tempie. Ze wszystkich prac najbardziej zaangażowała się w bycie menadżerką Austina, co przyznała w odcinku Managers & Meatballs. Bardzo ważni są dla niej przyjaciele - Austin, Ally i Dez. Dla nich potrafi zrobić wszystko. Lubi dokuczać Dezowi, ale skrycie uważa go za najlepszego przyjaciela.

RelacjeEdytuj

3b34a5cf0427f80bfd96dd00f64de887.jpg

Ally DawsonEdytuj

Główny artykuł Trally.

Ally jest najlepszą przyjaciółką Trish. W trudnych sytuacjach doradzają sobie. Mogą powierzyć sobie każdy sekret. Kiedyś Trish powiedziała Austinowi i Dezowi o Pani Pocieszce - wymyślonej przyjaciółce Ally, a gdy Ally wyznała jej, że lubi Austina, bardzo korciło ją, żeby to komuś powiedzieć. Zatrzymała przypadkowego przechodnia, którego nawet nie znało żadne z przyjaciół i powiedziała, że Ally lubi Austina. Jest wierna chociaż czasem lubi wygadać jakąś tajemnicę. Nie kłócą się zbyt często. Trish jest również menadżerką Ally.

DezEdytuj

Główny artykuł Trez.

6yt.png

Trish i Dez również są nie-przyjaciółmi jak sami twierdzą lecz w następnych odcinkach coraz więcej rzeczy ich łączy choć i tak zostają przy swoim twierdzeniu. Oboje uwielbiają Zalienów. Relacje Trish i Deza w sezonach przechodzą od rywali do przyjaciół. Prawdobodobnie spotkali się po raz pierwszy w odcinku Rockers & Writers gdzie zirytowana Trish wyznaje, że go nie lubi. Choć De La Rosa wydaję się cieszyć, gdy chłopak doznaje jakiejś fizycznej lub psychicznej krzywdy, a w niektórych odcinek sama próbuję go skrzywdzić (np. w Songwritting & Starfish chciała go porazić palizatorem) i Dez otwarcie przyznaję, że się jej boi to gdy muszą, potrafią współpracować. Trish nie chce spędzać z nim czasu co w odcinku Campers & Complications od razu widać. Podobno się pocałowali w odcinku What If's & Where's Austin.

Austin MoonEdytuj

L AustinAndAlly s1 e15.jpg

Trish jest menedżerką Austina tak jak i jego przyjaciółką. Często spędzają ze sobą czas. Rozmawiają zawsze szczerze o wszystkim. Łączy ich wiele rzeczy. Oboje uwielbiają Zalienów. Są naprawde dobrymi przyjaciółmi. Nie wykryto u nich żadnych oznak miłości. Trish kibicuje Auslly.

TrentEdytuj

Trent był chłopakiem Trish w odcinku 'Backups & Breakups'. Był z nią jednak tylko dlatego, że chciał zostać tancerzem Austina. Ostatecznie Trish zakończyła z nim znajomość. Ukradł on piosenkę Ally i skopiował teledysk jak w Double Take. Nie przyjaźnią się.

Jace Edytuj

Jace jest obecnym chłopakiem Trish. Jest skate'm. Pojawia się on w odcinku Cupids & Cuties gdzie idą na pierwszą randkę. Tworzą świetną parę. Łączy ich wiele rzeczy. Oboje lubią naśmiewać się z ludzi. Poznali się na pierwszej trasie koncertowej Austina. Złamał nogę robiąc trik dla Trish na deskorolce.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak naprawdę nazywa się Patricia Maria De La Rosa.
  • Jest leniwym człowiekiem.
  • Mimo że jest spostrzegana jako zły pracownik, to dobrze sobie radzi jako menadżerka Austina.
  • Lubi pizze z peperoni.
  • Często ma nową pracę, a po kilku godzinach jest zwalniana.
  • Ma konto na Tweeterze.
  • Lubi filmy z serii Zaliens.
  • Lubi organizować zemsty. Uważa, gdyby był taki sklep to by była jego szefową.
  • Nie umie zrobić dobrej kawy.
  • Pierwszy raZ przytuliła Deza w odcinku  Everglades & Allygators.
  • Jej ulubiona liczba od jeden do milion, to dwa.
  • Udawała Ally w odcinku Deejays & Demos.
  • Przyznała, że bycie menadżerem Austina, to najlepsza praca jaką kiedykolwiek miała.
  • Lubi pierniki.
  • Razem z Dezem kibicuje Auslly.
  • Nie miała nowej pracy w Partners & Parachutes.
  • W drugim sezonie zostaje menagerką Ally.
  • Kiedyś została zwolniona z 3 firm w ciągu jednego dnia.
  • Potrafi naślodawać różne głosy.
  • Nigdzie nie pracowała dłużej niż 3 dni.
  • Potrafi się świetnie zareklamować.
  • Nie umie pływać.
  • Uwielbia Zalienów.
  • Ma brata JJ De la Rosa.
  • Lubi grać w filmach.
  • Jest najlepszą przyjaciółką Ally.
  • Zawsze dąży do celu.
  • Podobno pocałowała Deza.
  • Jest świetną aktorką.

GaleriaEdytuj

Fvdvge.jpg

Aby zobaczyć galerię Trish kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki