Fandom

Austin i Ally Wiki

Austin, Jessie i Ally: All Star New Year

284strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Share

Austin & Jessie & Ally: All Star New Year
Austinjessieally-crossover.jpg
Premiera w USA 7 Grudnia 2012
Premiera w Polsce 27 Kwietnia 2013
Nazwa Odcinka Austin i Ally Big Dreams & Big Apples
Nazwa Odcinka Jessie Nanny in Miami
Scenariusz Wayne Conley (Austin & Ally)

Mike Montesano (Jessie) Ted Zizik (Jessie)

Reżyseria Bob Koherr
Odcinek Austin i Ally 6
Odcinek Jessie 6
Sezon Jessie oraz Austin i Ally 2
Kod Produkcji 211

Austin & Jessie & Ally: All Star New Year - jest to crossover seriali Jessie i Austin i Ally.

OpisEdytuj

Część Austin i Ally - Big Dreams & Big Apples Edytuj

Trish mówi Austinowi, że zarezerwowała mu występ na Time Square w Sylwestra. Okazuje się jednak, że zarezerwowała mu występ na Tim Square Pizza. Wkoncu obmyśla plan, w którym Dez ma zająć Jimmy'ego, a Trish ma zabrać mu Laptopa i zarezerwować mu występ na Time Square. Plan się udaje. W Samolocie do Nowego Yorku występują komplikacje, Zamiast do NowegoYorku samolot kieruje się do Filadelfi. Z Filadelfi jedą taxi do Nowego Yorku. Jednak nie mają dość pieniędzy by zapłacić za Taxi, więc Taksówkarz wyrzuca ich obok Penthouse'u. Z tamtąd biegną na Time Square. Jednak ochroniarz nie wpuszcza Austina na scene. Na Time Square spotykają Emme i Jessie. Emma jest zachwycona, że poznała Austina, Jessie mówi Austinowi, Ally, Trish i Dezowi, że może ich podwieźć na scene helikopterem. Oni zgadzają się. Na scenie Austin wykonuje jedną piosenke.

Część Jessie - Nanny in Miami Edytuj

Luke, Ravi i Bertram docierają na Time Square. Mówią Jessie i Emmie, że zgubili Zuri. Wkrótce okazuje się, że Zuri utknęła w wielkiej kuli. Ravi ją z tamtąd ściąga. Następnego dnia Emma zaprosiła Austina, Ally, Deza i Trish do swojego domu. Gdy juz tam docierają Jessie mówi Emmie, że nie mogą u nich zostać, lecz Emma mówi Jessie, że jeśli się zgodzi żeby zostali Austin może wykonać jedną z piosenek Jessie. Gdy Jessie to słyszy zgadza się. Jessie mówi Ally i Austinowi żeby przejżeli jej piosenki i jedną zaśpiewali. Oni się zgadzają. Ally mówi Austinowi, że wszystkie piosenki Jessie są okropne oprócz jednej (Tą piosenke napisała Zuri) o wymyślonych przyjaciołach. Wkońcu Jessie, Luke, Emma, Ravi, Zuri, Austin, Ally, Dez, Trish i Pani Kipling leca do Miami. Austin i Jessie ćwiczą piosenke, lecz Jessie ukrywa, że nie jest jej. Ravi jest smutny gdy widzijak Pani Kiplin spędza więcej czasu z Dezem, a Luke stara się pocieszyć Ravi'ego. Jessie mówi Zuri, że ukradła jej piosenke. Ku zdziwieniu Jessie, Zuri mówi żeby ją zaśpiewała. Gdy nadchodzi czas występu Austina i Jessie, Jessie mówi wszystkim, że piosenka jest Zuri. Wkońcu Jessie i Austin śpiewają piosenke, a Dez kręci do niej fantastyczny teledysk. Wkońcu Jessie, Pani Kipling i dzieciak Ross wracają do NowegoYorku. Gdy wchodzą do domu Bertram bawi się ciuchcią a lalki z podobiznami Jessie i Dzieciaków przywiązuje do torów gdzie uderza w nie ciuchcia.

PiosenkiEdytuj

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

  • Jill Basey jako Starsza Pani w Samolocie
  • Ryan Bollman jako Tommy Clarkson
  • Jet Jurgenmeyer jako Stevie
  • Justin Uretz jako Cop
  • J.R Nutt jako [Tim

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy Crossover seriali Jessie oraz Austin i Ally

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii odcinka Austin & Jessie & Ally: All Star New Year kliknij tutaj

Więcej w Fandom

Losowa wiki